Thread: MY QB79 experience

Marksman

User Info Menu

Default MY QB79 experience

Hi to everyone,

This is long outstanding, so I recently registered on the site to add my 2 cents and experiance with the QB79. I do not like computers and donít have any trust in my computer skills (tegnologies gestremd) to be able to post correctly. So here goes.

My introduction to the QB79 was about four and a half years ago, shooting with a little co2 air rifle my father had purchased from their local gun shop for plinking on his smallholding. He enjoyed the shot count and accuracy. For me the QB lacked power but it was VERY accurate. We could shoot the lids off 2 litre cooldrink bottles at 20m with open sites. That was just amazing to me because I had a Gamo Hunter 440 at that stage that could not get 60mm groups at that distance. Partly due to my own inabilities, but mostly the rifle was very inconsistent. Had a MZE trigger and gas ram fitted to the Gamo, now it is much better but not even close to the QB in my hands.

When I got back home I started doing research on the QB79 and found Subsilent Suppressors on the net, this guy had done hpa conversions to many QBís and he had a link to Charliedatuna who has a whole walkthrough to service, tune and upgrade the rifle, that I downloaded immediately.

And so started my search to get my own QB79. My father joined in and we tried all the places we new who sold air rifles but could not find any. Eventually he found one in his hometown that was in pieces, the owner had stripped it and could not get it reassembled. Everything was rusted and the stock was scratched and full of dents. A swap for a couple unused items was made and the rifle eventually made its way to me in a 5L ice cream container. Luckily after reading on many more sites overseas and on Airrifle.co.za I was confident that I could get the QB79 back to original and even better than before.

After countless hours of grinding, sanding, deburring and polishing, and working on the valve, valve stem and tank block, things started looking much better. At that stage I did not have a lathe so everything was done with a drill press, a die grinder and elbow grease (lots off). And reading and reading and reading. I got rid of most of the aluminium part of the valve that holds the o-ring seal in place to get more volume and replaced the stock valve spring with an over the counter 8mm x 40mm (i think) spring from a small local hardware store. The tank block was drilled to accommodate the new spring and the brass part on the valve stem reshaped on the drill press to fit the new spring. I used the die grinder to open the ports from the valve to the barrel and used irrigation pipe as transfer port. All the o-rings were replaced with what I could find at a hydraulics shop, I did not know of The Paintball shop in Centurion at that time. The hammer spring is still original.

The rifle would leak a lot shooting with co2, and I was still looking for a place that sold a hpa tank that would fit under the barrel without touching. I eventually heard of The Paintball shop and met Hardy who was very helpful with advice and a replacement bolt handle that the previous owner had lost. They also sell an o-ring kit for the QB79. Not long after, I heard that Hardy had relocated somewhere overseas if I am correct. He has a lot of knowledge about these air rifles and I wish I had known about the Paintball shop earlier. Imho they have lost a lot in the air rifle market because of Hardy leaving. I bought a hpa tank with a 1400 psi regulator and re-fitted everything again.

The first test with hpa was at Archers Edge in Wekker street using their chronograph. I was very impressed, between 19 and 22 fpe with JSB 10.34gr and 13.43gr pellets. Accuracy was ok using a bantam scope I had used on the Gamo, 30mm groups at 25m. I got myself a Nikko Stirling Nighteater 6-24x44 from Nextfield, the best I could afford at the time. Not a bad scope for the price but definitely not the best you could buy. But now a can shoot paintballs at 45m and more with ease and if I miss, it is all my fault. For a little 4.5mm this rifle is very powerful and accurate at the same time.

Now it was so loud I had to fit a silencer and did not want a slip op. My father had a lathe we bought jointly that I had no use for at the time, but it can not cut thread. He has another solution to thread a barrel that I did not want to do. I wanted a professionally threaded barrel, so I had it done Ďprofessionallyí but the fit was a bit loose. I could live with it seeing as I did not want to cut the barrel to redo it.

Now I turned my attention to the stock, seeing as I am not good with wood I left that project till last. I really did not know what to do with the wood, so I started sanding the stock to get rid of all the damage. After seeing the stock in the original wood colour I wanted it to be as natural looking as I could get it, so I used a light coat of Tru-oil gunstock finish, and for finishing, a wax and oil mix my father had given me for my Gamoís stock. Most people would probably not like the lighter stock, but to me it looks better than the original.

Recently I took over the lathe and I decided to redo the thread the way my father does it. Take a Ĺ inch unf bolt, drill a 9mm hole through the center, turn the barrel to 9mm to fit the bolt, cut the bolt to the right length of the cut barrel, solder the threaded bolt to the barrel using rosin solder. Finnish on lathe without damaging the crown and bobs your uncle. Most people would not even notice that it is a soldered piece. This rifle I would not blue because I have become so used to it, I am going to leave it as is.

Now I can make my own silencers and test with different sizes. I use grub screws to fit the end caps to the tubes seeing as I can not cut thread with my lathe.

My QB79 and a recently purchased Spa Predator pr900w 5.5mm

I would not let my QB go for anything less than financial reasons and if I had the means I would have ten or more in different states of tuning and calibres.

Thank you for advice given, knowing and unknowing, to me from all the sites and people I have spoken to in the last couple of years.
    E hoop hierdie kan ok as inspirasie dien vir ander met dieslefde QB geweertjies en dat ek nie te lank in die tand was met my storie nie

Danie (Man with no name)

Sharp Shooter
    Forum Sponsor

User Info Menu

Well Done Danie.

Administrator

User Info Menu

One heck of an introductory post. Welcome aboard Danie.

Marksman

User Info Menu

Thank you CK. I gave the shortened version, i have hours and hours of research and labour in this rifle. I new nothing of hpa, pcp or even co2 airrifles. It was quite a journey but well worth the effort to get to know how the rifles work.

Sharp Shooter

User Info Menu

Lekker man. Het self n QB79 wat verander is na HPA. Geniet die geweer iets vreeslik.
    Hoeveel skote kry jy voor jy weer moet volmaak? Teen wat se spoed?

Marksman

User Info Menu

More Baster Brak .

Kyk na die tweede foto wat ek opgesit het, Daar is my toets skote met die spoed, hoeveelheid skote en min - maks energie. Daar is ander info wat nie sin sal maak vir ander nie, maar wat nodig is om te weet sal jy kan uitmaak. Ek het nog veranderinge aangebring so oor die maande heen. Ek het ook intussen n Caldwell chronograph gekry waarmee ek binnekort sal toets, die ding het n app wat op jou foon werk en alles vir jou uitwerk wat belangrik is om te weet. Ek het vrek lank gesukkel om die chrono te laat werk met my foon en op die ou end n tablet wat ons nie eintlik gebruik nie, aan die werk gekry met die chrono. My I.T skills is maar vrot.

Ek sal graag wil weet of daar ander mense is wat dieselfde energie as ek kry in 4.5mm of dalk meer, en wat die regulator druk is waarmee hulle skiet. Ek wil graag die druk opjaag maar wil ook nie die geweertjie opblaas nie. Het ook al daaraan gedink om n beter gehalte stoompyp of iets soortgelyks te kry en te masjieneer soos die gedeelte onder die loop waar die hammer ens. in is, en die bottel vasskroef (ken nie die regte benaming nie). Dalk ook die pyp langer te maak om meer volume te kry soos met die QB78 , dan kan ek dalk die energie nader aan 28fpe+ kry.

Ek weet nie of dit haalbaar is in n 4.5mm QB nie maar sal nogals lekker wees om daardie tipe energie vlakke te kan sien. Dit mag dalk meer kos as wat n nuwe geweertjie sal uitwerk en die verbeterings sal dalk ook nie so wat wonders wees nie.

Die geweertjie is ook lankal nie meer net n teiken skiet geweer nie, alhoewel ek nie sukkel met akkuraatheid nie. Gelukkig is die QB's nogals swaar, so die hammer slag beinvloed die skootplasing nie so baie soos met my SPA pr900w nie. Die spa is so lig dat hy letterlik 'recoil' as ek met my 'bipod' skiet.

Groete

Sharp Shooter

User Info Menu

Ek neem aan jy het al klaar al die mods gedoen om die spoed so hoog moontlik te kry. Seker hoekom jy net 33 skote kry voor die spoed begin val.

Sover ek kan agterkom, het jy baie naby aan die maksimum energie wat jy kan kry met die 4.5mm. Deur die volume groter te maak sal in my opinie nie die spoed veel meer opstoot nie.

Siende dat jy al klaar teen 1400 psi skiet, sal ek nie probeer om die druk op te stoot nie. Daardie 2 klein skroefies deur die aksie in die tank-block gee my nie vreeslik baie vertroue in hoer druk nie.

Al ander opsie is om die kalieber na 5.5mm te verander. Dan sal groter volume dalk 'n waarneembare verskil maak. Warrick het met so projek begin, maar ek dink nie hy het dit klaar gemaak nie.

Ek is vreeslik gelukkig met 760fps met 8.4gr pellets. Gee my 75 skote voor die spoed begin val.

Marksman

User Info Menu

Dankie Jan,

Ek het die geweertjie so kragtig moontlik gemaak om te sien wat ek kon regkry met my bietjie kennis en vermoeens, en ek wou nie n 5.5mm loop kry nie, die lope is amper duurder om in die hande te kry as om n ekstra geweertjie by te koop. Dit is hoekom ek later vir my die 5.5mm spa pr900w gekoop het. As ek geweet het waar om beter pyp (for lack of a better word) te kry, sou ek probeer het om n nuwe een op te maak wat dan meer druk en volume sou kon hou, net om te toets wat gedoen kon word.

Ek het ook ongelukkig nie n chono gehad om elke verbetering na te gaan om te sien of dit werklik verbeterings was of nie. Moes maar na die naaste plek gegaan het wat n chrono gehad het na n paar veranderings en gaan toets. R50 per keer was ook nie goedkoop nie, het toe besluit genoeg is genoeg en n chrono gekoop. Sal seker my uitgawe se waarde oor n paar jaar terugkry in die wete dat ek nie elke keer n battery hoef saam te neem na die skietbaan om hulle chrono te kon gebruik nie (oor hulle sin elke keer pap was as ek dit wou gebruik het). En dat ek in die gemak van my eie plek kon toets as ek so wou doen, dag of nag.

Ek het nog n QB79 in 4.5mm met n 100mm korter loop wat ek aan sal werk om meer skote en dalk beter akkuraatheid te kry. Sal seker gaan vir iets tussen 10 en 12fpe.

Ek het wel al die skroewe vervang op altwee my QB's, en sal altyd seker maak dat daar geen druk in die geweertjie is voor ek die kolf verwyder nie. Die geweertjies haal so vinnig uitmekaar, dat dit geen moeite is nie.

Ek het ook n duiktenk waarmee ek volmaak so dit pla nie as die sterker geweertjie minder skote kry per vul nie.

Groete

REP: WS Airguns

User Info Menu

Die 2 redes hoekom jy nie meer krag of spoed uit jou QB79 kry nie;
    1. Druk vanaf regulator, MAAR ek glo nie die standaard QB79 pyp gaan meer kan hanteer nie, nie daarvoor ontwerp nie. Jy kan altyd naatlose hidroliese pyp kry en die hele onderste pyp vervang om die hoŽr druk te kan hanteer.
    2. Die air plenum tussen die regulator en die valve is te klein. Die manne met die QB78 op HP kry hoŽr spoed, weens die langer afstand tussen die regulator en valve, meer air teen 1400psi dadelik beskikbaar.
    Dit was ek al met beide my QB79 gewere ondervind het.
    Hoop dit help.

Marksman

User Info Menu

Dankie Wimpie,

Het jy dalk n idee wat die hoogste fpe is, wat al met n 4.5mm QB79 gekry is? Ek het op n oorseese forum gelees van twee manne wat elkeen die ding nogals wetenskaplik benader het, maar albei het 5.5mm's gebruik en as ek reg onthou heelwet meer as 30fpe gekry. Die meeste mense wil meer skote per vul kry (effinciency), ek gee glad nie om nie. En met al die nuwe swaargewig koeeltjies wat ons nou te koop kry in 4.5mm kan dit nogals lekker wees om n Qb in 4.5mm te kry wat meer as 30fpe het.

Ek verstaan daar is 'bigbore rifles' wat op die QB gebasseer is of selfs die QB binnegoed ook gebruik. So die ontwerp moet n goeie ontwerp wees.

Ek het nog nie n Delrin poppet gemaak nie.Ek kry geen aanduiding van hoe die poppet uitmekaar gemaak kan word nie, en is skrikkerig om net met geweld te probeer. Dalk breek of buig ek iets en ek is nog nie so op my gemak om iets op my draaibank te maak wat n oorspronklike fabrieks produk moet vervang nie.
    Waarvan is die 'stem' van die poppet gemaak?
    Ek wil graag sommer net n nuwe 'valve stem' op my draaibank maak maar wil nie enige metaal probeer nie, het gehoor as dit te sag is of te hard is gaan daar vorentoe probleme wees en die amerikaanse ouens se beskrywings van metale ens. is soms grieks vir my. Selfs as ek hulle o-ring beskrywings gebruik om n spesifieke tipe o-ring hier te koop dan verstaan die hidroliese plek waar ek dit koop glad nie. Gelukkig verkoop The Paintballshop hier in Centurion klaar opgemaakte pakkies o-rings vir die QB's.

Skuus, ek het baie vrae. Moet seker op n ander plek op die forum vra.

Groete

REP: WS Airguns

User Info Menu

Ek sal nie kan sÍ wat die hoogste fpe vir 4.5mm doenbaar is nie, nog nie dit probeer nie. Vir die feit dat 4.5mm pellets te lig is, anders moet mens 10 of 14gr pellets toe gaan sodat die krag apie dan steeds akkuraat is.

Stuur vir my 'n email(my details is in my signature) dan stuur ek paar idees vir die poppet van delrin.

Jy het draaibank, so jy kan al die huidige o-ring gleuwe aanpas om sterker en meer beskikbare o-rings te kan vat.

Hierdie is die plek om vrae te vra!! Dit is die doel van hierdie forum.