Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 27

Thread: Gamo CFX

Inactive Member

User Info Menu

Default Gamo CFX

looking for a cfx royal springer
    Sign Up To Air Rifle SA Forums

Inactive Member

User Info Menu

I have one for 2.5K and you pay the cartage.

Sharp Shooter
    SAFTAA FT Colours '10

User Info Menu

mmm.. gerrie.. what are you doin'?

Inactive Member

User Info Menu

I thought I can help you finance your next project and make a buck on the side but I see I made a typing error so if the man wants it you can at least finance your next gun. Don't you think it is big hearted of me?

Sharp Shooter
    SAFTAA FT Colours '10

User Info Menu

Rawat het my ge-email om uit te vind oor die geweer. Ek weet jy wou hom he en dit is toe dat ek jou email om uit te vind of jy hom nog wil he want ek sou die GRTIII vir jou ingesit het teen die koste van die sneller, maar ek wonder nou hoekom as jy dan die CFX wil verkoop vir profeit aan die persoon wat hom by my wil he sonder dat jy hom al by my gekoop het? of sit ek die boot mis. Indien jy hom nie wil he nie dan hou ek maar eerder my CFX. Dit wat jy hier wou doen is darem nie reg nie.

Sharp Shooter

User Info Menu

So jy gaan hom aan rawat verkoop vir R1200 JTK? Dit is baie goed van jou om hom vir dieselfde prys te verkoop as wat jy hom gekoop het twee maande terug JTK.

Sharp Shooter

User Info Menu

Arnold jou ou kwaadstoker!!

Sharp Shooter
    SAFTAA FT Colours '10

User Info Menu

Arnold, soos gewoonlik mis jy die punt. Ek het redelik werk ingesit om daardie CFX vir daardie prys te kry. Die persoon het hom nie by my voordeur kom aflaai nie. Ek moes rond ry en self die kans vat. Ek verkoop hom nog steeds onder sy mark waarde. Die verskil is dit is my geweer. ek het klaar vir hom betaal. hy le op my kas. niemand het hom by my gekoop nie. iemand wou graag gehe het ek moet n guns doen en n GRT insit. ek sou dit gedoen het verniet, maar nou ja. sien maar jou kant van die storie. laat ek maar eerder my fokkin mond hou voor ek verder gaan.

Inactive Member

User Info Menu

Hey manne. Elke ou kan sy geweer verkoop vir wat hy wil of vir wat hy kan kry. Niemand hou 'n f..... vuurwapen teen die ou se kop om JTK se geweer te koop nie. Maar dis nie reg om 'n ander ou se "sale" te "hijack" nie. Ek het 'n Hunter 440 gekoop vir R600-00 'n paar dae terug, maar nadat hy deur my hande is sal ek hom nie vir R600-00 verkoop nie. Elke ou werk mos maar bietjie aan sy gewere, EN die pryse gaan op!

Inactive Member

User Info Menu

JTK,
    As ek jou nou die moer in gemaak het vra ek om verskoning. Ek het gelees jy soek 'n HW97 met 'n seer hart. Toe dink ek,maar nou ek my probleme joune om die sneller te bestel en in te sit. Ek her eerlik gedink ek moet jou R2500-00 betaal en dit sal maklikker wees vir jou om die geweer nou te verkoop, aan iemand nader aan jou, sonder al die ander hassles. Ek is eerlik jammer as dit nou 'n k*kspul is, dit was nie die bedoeling nie. Geld is skaars vir jou, net soos vir my. R2000-00 is nou nie die einde van die wereld nie, maar nog tans.Sorry man, die keuse is nog steeds joune.

Sharp Shooter

User Info Menu

Elke ou kan sy gewere verkoop vir die prys waarmee hy tevrede is. Soms tel mens 'n bargain op en maak 'n paar rand daaruit ... niks fout daarmee nie.

Ek het bloot 'n vraag gevra en dit is nou nie asof die prys aan my genoem is in geheim nie, dit was op die forum vir almal om te sien.

Ek is jammer ek dwaal so van die punt af ...... rawat soek 'n CFX Royal

Inactive Member

User Info Menu

let us all be friends.let not a thing like this put a damper on friendship.

Inactive Member

User Info Menu

sorry everyone

Sharp Shooter

User Info Menu

We are all friends but gerrief is a "special" friend When you spent some more time on the forum, you'll understand why

Inactive Member

User Info Menu

Ek het nou om verskoning gevra. Iets wat F****n min gebeur, ek belowe julle dit, maar as dit op die push kom kan ek mos die geweer verkoop as ek vir hom betaal het, al is dit dan vandag eers. (Wat ek nog nie gedoen het nie) Ek waardeer die moer uit die feit at JTK die geweer vir my sal (sou) hou en tune en 'n GR111 sneller installeer ook verniet en dan nog die die sneller bestel ook, verniet, behalwe vir die koste. Hy is ook, so lyk dit my, half jammer om die geweer te verkoop, so ek het gedink ek doen hom 'n guns om terug te staan en dan die besluit aan hom oor telaat of hy wil voort gaan met die transaksie of nie... some you win, some you loose. Ek is maar altyd in die bruin goed maak nie saak wat ek doen nie. Ek gaan nou suip om my sorge te vergeet. Sien julle môre, so hoop ek.